tisdag 4 november 2008

Hej! Vad kan jag göra för dig då? (din idiot)

Har rest närmare 60 mil idag (och 60 igår). Har varit i västerbottens inland idag. Måste säga att ja, det fanns inte så mycket att se (sorry till er som är därifrån) för det var nog bara skog ;D. Fast verkade på sina håll ganska trevligt i de mindre orterna. Jag förstår charmen att bo där och så men jag skulle nog inte flytta till nått sånt ställe personligen. Det är ju inte direkt så uppstressat som det är på många andra håll så det kan ju vara en klar fördel! Och alla är ju fasen så trevliga där, ja, nästan alla:

Jag tycker att en viss person som har ett jobb (och dessutom ett jobb med ansvar) faktiskt borde ta och sköta sitt jobb och försöka att inte vara så arrogant och slö. Det finns ju tydligen såna också här i världen. Har helt enkelt träffat ett tydligt exempel på en otacksam dussinmänniska som inte förstår vad man ger sig in på när man man tar på sig ansvar.. Tycker synd om din chef som har en sån som dig att behöva lita på. Hoppas du tappar jobbet. Jag brukar kunna tänka ödmjukt och vara ödmjuk och så, men när man ska försöka trampa på folk och bete sig som en idiot mot mina anställda/arbetskamrater som bara försöker sköta sitt jobb inom servicebranschen, då är det att gå över gränsen. Det tycker jag Fan inte om. Visa respekt!

Förutom det problemfri dag, många nya ansikten och kontakter. Wonderful.

Eftersom att jag hade 4 timmars sömn i natt (började jobba 05.00) och kom tillbaka nu efter ca 13 timmar så det blir lugn kväll känns det som. Kommer nog stanna på hotellet och ta det lugnt framför TVn. Ska dock gå ner till restaurangen och trycka i mig lite buffé ;). Ser fram emot det. Jag missade det igår men jag ska inte missa det idag. Har tagit reda på serveringstider nu så jag är uppdaterad ;). Blir riktigt chill, har ingen lust att gå på stan eller så. Nä det får någon annan roa sig med ;P

Nu är jag hungrig, men först en dusch! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar