måndag 3 november 2008

Mot umeå!


Har inte så fruktansvärt kul just nu. Är på väg mot umeå och det är kladdigt som fan på vägen. Och slut spolarvätska har jag också. Blir lite trist efter ett tag som man kanske förstår när man ser bilden. Dessutom har jag ingen stereo i bilen jag kör så det är helt tyst förutom bilens sus. Men jag ringer och trakasserar folk hela tiden så jag har någon att prata med haha. Folk är så förstående så det är ingen som klagat ännu;) tråkiga är att jag fortfarande har tio mil kvar. Menmen det går inte fortare än vad det gör. Nu har jag fått bikta mig lite och dela med mig av denna färd! Blir mat på scandic sen och sova tror jag. Är ju snart igenom en vad blir det trettontimmars arbetsdag. Också ska jag upp fem imorgon! Äsch ingen idé att klaga, finns ingen anledning att tycka synd om mig i alla fall. Skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar