lördag 8 november 2008

Ursäkta röran jag bygger om!

Har bytt mycket Layout, text och sånt senaste dagarna så varit lite rörigt på sidan! Sitter denna HÄRLIGA LÖRDAGMORGON och slevar i mig lite glass (okej så lite är det inte, kanske en halv liter?). Dessutom med kolla och chokladsås till tusen. Det blir en bra frukost tänkte jag. Ska ju äta finmiddag med palsen senare. Shima kommer ju hem från Norrköping. Det börjar vara ganska länge sen man sett henne nu så jag, Carro, Shima, Nicklas ska till Carros lägenhet och laga fläskfilé(ja det råkar vara lite standard för oss!) och efterrät och kanske glo på någon film.

Väntar fortfarande Kalle som ska hit och dricka en kopp kaffe/coacha mig i bygget! Måste ringa han nu och fråga om det är nån idé att jag kokar kaffe nu på en gång alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar